På topp



Dagen har bestått av illamående, uhä. Men jag överlever, jag är lyckligare än lyckligast & vet att illamåendet beror på något bra :) Trött är jag hela tiden med, sov till nio imorse, somnade om klockan 10 & sov till 13.00.. Sömntuta. haha.

Igår va familjen iväg till Västervik hela dagen, vi hälsade på mamma, lillebror & stefan som campade. Vi solade, badade i poolen, grillade & hade det helt underbart, Daniel & jag vart enormt sugna på en husvagn, haha. Vi har suttit här & kollat lite efter en, dock ska vi inte ha någon nu. Först ska det köpas en ny barnvagn, en ny säng till Novalii framöver osv osv.. Måste ju förbereda inför mini !

Tyvär glömde jag kameran igår, men jag köpte ett par urgulliga foppatofflor haha, till Novalii. Tog kort på dem nu, tänkte lägga upp en bild på dem, hon går kanon bra i dem, eftersom dem är så pass mycket lättare än vanliga skor.



Idag har vi varit iväg till Sandra & Jonas, blev bjudna på mat & fika. Och massor prat! Sen åkte vi hem, städade & slappade & började med kvällsmaten :) Så nu ska vi väl strax mysa ner oss framför tv:n, ja ska se först & lilla damen här vill somna först. Nu har hon fått välling, vitaminer, blöjbyte, tandborsting osv, så nu ska hon förhoppningsvis kunna somna :)

Nehepp, ha en fortsatt bra kväll, det ska jag ha :)
Puss


Kommentarer
Sandra säger:

Va kul med en bebis till :) När är det beräknat?

2010-05-23 | 20:49:32
Bloggadress: http://luddelitosmamma.blogg.se/
Suz säger:

Grattis till mini :)

Jag vill oxå! Men förnuftet säger nej (finns inte utrymme rent ekonomiskt nu)



Såg att du skaffat bloglovin så jag la till dig :)

2010-05-23 | 22:44:16
Bloggadress: http://susenknopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback