Upp & ner


Morgon trött, Javisst det är bara förnamnet. Jag är nog konstant trött just nu! Har ingen större lust att blogga, men tänkte lägga upp några bilder sedan Jag, Novalii & Sofia var i kolmården :)




Så segt & ladda upp bilder, men kolmården va Novaliis höjdpunkt ! Det va riktigt roligt att gå där en dag, tror inte novalii va grinig en enda gång, eller jo, när hon va tvungen att sitta i vagnen haha.

Var på begravning i fredags, det va det jobbigaste jag varit med om, Tårarna kommer så fort man tänker på det, livet är så orättvist. Jag hoppas aldrig att jag behöver gå på en sån begraving till, för det går inte beskriva i ord vilken hemsk känsla. Vila i frid lilla angnes <3



Nu har jag ingen lust att skriva mer. Josefine


Kommentarer
Malin - Mamma till Alice & Lowe säger:

Söta ni är!

2010-05-10 | 08:57:24
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Sara säger:

<3!

2010-05-10 | 08:59:53
Jullan säger:

Vila i frid ! <3

2010-05-10 | 12:59:20
Bloggadress: http://jliiindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback