Veckan..


Sitter här, klockan är för mycket för mig. Borde egentligen ligga i sängen nu, med tanke på att min lilla dam här hemma är morgonpigg, för visst kan en morgontrött människa säga att 07.30 är tidigt? Jag tycker det iallafall haha.

Veckan som har varit, ja den har varit, en jävla tur det. Det har bara hänt massa skit. Det enda mysiga var när familejn + min lillebror åkte till Smultronstället, Novalii älskade glassen, Jisses vad hon åt. Min mystjeja. Tog ett par kort, får se om jag får upp dem här, mitt internet är så segt just nu ! Suck.

Låg även matförgiftade/magsjuka här under 3-4 dagar hela familjen, alla insjuknade samtidigt, mycket lustigt, så vi antog att vi blev matförgiftade, men så berättade mamms idag att hon låg sjuk. Så ja, vi måste helt enkelt varit magsjuka & fått den alla på samma gång. Konstigt.

Har även varit en stöttepelare några dagar, jag tror man är det genom att bara finnas till vid sånna här tillfällen. Det är så ledsamt att se sin vän lida & vara olycklig. Jag vill bara att hennes humör ska lysa & vara lika glatt som förut, men jag hoppas att hon kommer på fötter snart igen. Jag vet att hon är stark <3 Jag finns för dig hela tiden gumman.

Okej, lite Novalii nu då. Hon blir 1år nu den 17:e maj. Vilket underbart år, min lilla sessa börjar bli stor på riktigt, jag kan inte förstå att det har gått så fort. Det som är så roligt nu är att hon förstår verkligen, hon härmas, och gör saker vi gör, trotsar, och man ser hur mycket hon vill vara med andra & tycker om andra. Innan har hon varit väldigt mammig&pappig.





Min gullunge. I love you <3



Kommentarer
sandra säger:

Sööötnosa där =) Stor tjeja hon blivit! Man blir så glad när man ser henne! =) <3

2010-05-04 | 22:53:43
Sofia säger:

Tack Jossan för att du finns. Ja önskar med mitt förra humör tillbaka, de här tar kål på mig! De betyder jätte mycket för mig att du bara finns där för mig och lyssnar! Du är guldvärd vännen. <3

2010-05-04 | 23:09:04
Bloggadress: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback