6veckor kvar


Vecka 34, 48 dagar kvar ! :) Jag mår skapligt, förutom foglossning som dödar mig på nätterna, usch. Sen är man ju sjukt trött för att man springer uppe hela nätterna. Har halsbränna som nästan får mig att kräkas & en orolig mage. Mer en så ska jag inte klaga ännu! Bebis mår kanon där inne antar ja, det buffas på hela dagarna, lite små ont gör det ju ganska ofta haha. Men då vet jag att lill mår bra.

Helgen har varit super. Haft Sarah & Izor på besök här. Sedan har vi varit en sväng in till Daniels systers skola & kollat på alla djur :) Varit på middag hos mamma, haft pepparkakshusbak här hemma & Julpyntat ;)

Idag kommer massor snö, och min lilla prinsessa har 39.5 i feber ;( Hon som älskar snön, älskar pulkan! Så typiskt. Jag hoppas att hon blir frisk snart.

Hade tänkt ett par bilder, men det ja ta senare. Måste ta min sjukling.
Puss

Kommentarer
Jessica säger:

Helt otroligt vad fort tiden går med din graviditet! känns som igår man fick veta att du var gravid :)



Stackars Novalii som är sjuk :( hoppas hon blir frisk snart!

2010-11-22 | 09:19:30
Johanna säger:

Herre hud 48 dagar!!!!! Jag hänger inte med här!

Naa va tråkigt med Novalii! Då hoppas vi att snön kan ligga kvar så hon får leka av sig när hon piggnat till!

2010-11-22 | 09:36:27
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
sandra säger:

Hoppas sötnosa blir frisk snart :) <3

2010-11-22 | 12:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback