Aj :(


Vilken natt. Jag går in i vecka 34:a på måndag, får jag säga att jag är jätte trött på det här nu?

Jag har vaknat ett antal ggr inatt, vrider & vänder utav värken i höfterna, den är nog värst. Det går inte sova, verkligen inte. Sen att man får springa & kissa 1,2,3 eller 150 ggr gör mig inget. Men denna satans värk, usch! Nu är kl 06.00, & jag hoppas mina sötnosar inne i sovrummet sover länge, så jag får vara lite för mig själv nu på morgonen. Har huvudvärk, antagligen pågrund av sömnbristen.

Senare idag ska vi in till Daniels syster, som har visning på sin skola. Jisses hur ska jag orka med denna dag, men det är bara att bita ihop. Thats life.

Godmorgon förresten.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback