Bvc & Mvc


Bvc idag, Novalii hade planat lite neråt på sin kurva :( Men vi kör på med maten, och hoppas att hon äter bättre snart. Men det har hon ju inte gjort sen hon föddes. Jag tror fortfarande att det är något hon är allergisk emot, eftersom magen krånglar så pass mycket. Är det inte bättre nästa besök så får dem göra något.

Mvc, Jag får verkligen inte upp järnvärdet, ligger fortfarande på 106, det får absolut inte gå neråt. Bebisen hade lagt sig neråt nu & fixerat sig. Så det känns kanon, nu ligger den i startposition liksom ;) Sf måttet va 31, något mindre än med Novalii.

Förövrigt idag, så blev det en sväng hem till min mamma, blev bjudna på fruktsallad & glass :) Sen efter har jag spenderat min tid liggandes i sängen. Mått skit & haft världens humör, gråtit, varit arg osv. Men nu känns det bättre, riktigt jobbigt att må såhär till & från. Jävla hormoner.

En uppdatering iallafall. Gokväll.

Kommentarer
Emma Jern säger:

Åh fruktsallad var längesen!! :D

Daniel o jag fick alltid det när vi kom hem från skolan när vi bodde i Grytgöl xD haha

2010-11-16 | 21:05:46
Maria säger:

Vad kul att veta att ditt sf mått är 31 nu och jag ska kolla mitt imorgon, så får vi se hur mycket större jag är. :D Tror dock inte att det är mycket alls.. :p

2010-11-16 | 21:12:40
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
sandra säger:

Åhh det är inte alls långt kvar nu :) Tiden går så fort!! Läängtar till o få träffa den lilla sötnosen :)

2010-11-16 | 21:17:03
Sandra Valfridsson säger:

Va skönt att den ligger till rätta =)

Då är det inte långt kvar!

2010-11-17 | 11:28:10
Johanna säger:

Lill snutta då... Hoppas de kan hitta något så man vet vad det är i "matväg" som kan va fel. Om det nu finns något fel.

Va gäller lill*n så kommer allt gå bra ska du se, bara du inte skrämer skiten ur mig sådär en gång till. :P Nee vars, det hade vi nog klarat bra det med. <3

2010-11-17 | 13:20:52
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback