Dagen


Morgonen började bra, vid 9.30 ungefär. Då hade Daniel redan varit uppe & gjort iordning Novalii & gått med henne till Dagis medans jag sovit. Så det va skönt med Sovmorgon för en gångs skull, ska vara snäll & göra samma sak för honom imorgon :)

Har hunnit med det mesta idag, tvättat, diskat, damsugit, moppat & styrt ! Skönt att få lite gjort. Skulle behöva städa toaletterna. Men funderar på att gå & lägga mig bredvid Novalii som sover middag nu. Så trött som jag är hela tiden så behövs det.

Försöker hitta en Overall till bebisen, men jag lyckas inte. Jag vill ha en riktigt tjock & varm med fötter & händer, för i januari är det Kaaaallt. Jag funderar på om ja kanske kan ta på den björnoverallen & sen att han/hon får ligga i en åkpåse? Äsch ja vet inte, hur svårt som helst. Blä.

Barnmorskan fråga igår om vi hade börjat förbereda något, tss haha det är ja redan klar med svara jag. Jag tog fram bebiskläder & vek dem & gjorde iordning rummet för flera veckor sen :) Så nu går vi bara & väntar här hemma. När man frågar Novalii vart bebisen är, så klappar hon på sin mage haha, lite fel, men ändå rätt att bebisen är ju i magen. Sötnosa.

Nehepp. Ha en fortsatt bra dag. puss


Kommentarer
Maria säger:

Åååhhh, vilken underbart glad bild!! :D

2010-11-17 | 15:32:27
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Madde säger:

va mysigt det låter :)

skulle vara roligt att få se hur ni bor någon dag :)

2010-11-17 | 15:53:52
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/storochliten
mormor säger:

Världens mysigaste Novalii, såååååå sööööööt !!!

2010-11-17 | 18:10:44
Maria säger:

sv; Ahjuste.. :p Glömde skriva om det idag, men jag fixar det imorgon. :D

2010-11-17 | 23:47:53
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Johanna säger:

hihi va söt hon är! Klart den ligger i magen, fast på mamma. ;) Va barmorskan "fyndig" när hon sa så? Tänkte om hon menade att det snart var på G? :D

2010-11-18 | 07:02:31
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Malin - Mamma till Alice & Lowe säger:

Aww så himla gullig hon är!! :)

2010-11-18 | 09:09:30
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
zarah säger:

Hittat en overall till bebis ännu? Jag har en militär grön overall som jag hade till Izak, ( fick han ju i feb mån) som funkade bra. Om du vill kan du få den. ? Om du inte hittat nån kan jag ju lägga upp en bild på den på fb , och se ifall den duger .

2010-11-20 | 23:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback