HormonBomb & Vecka 35


Det skulle man kunna kalla mig just nu!

Tiotusen utbrott får jag om dagen. Jag orkar inte med mig själv, Novalii eller Daniel. Visst är jag elak? Men vad ska jag göra, jag är nu inne i vecka 35 & när jag tänker på det så dör jag litegrann, för jag ORKAR INTE! Skulle jag kunna ta mig ur den här situationen på ett eller annat sätt nu så skulle jag göra det.. Jag vill ha min bebis här, nu, jag vill vara glad & orka med min familj. Dem jag faktiskt älskar mest på denna jord <3

Nu över till annat?

Novalii har varit sjuk i över en vecka, haft 40 graders feber, varit förstoppad & nu matvägrar hon. Samtidigt som hon trotsar mig med ALLT. Det är mycket gråt & skrik här hemma just nu, hon vill allt & inget.. Nu sover hon, sköööönt. Sen ska jag ta med henne ut, så hon får göra av med lite energi, eftersom hon inte varit på dagis på en vecka så har hon sjukt mycket spring i benen.

Man kanske inte ska klaga i bloggen, det är inget roligt för er att läsa kanske?! Men jag tvingar er inte.

Bye.

Kommentarer
Sandra Valfridsson säger:

Var glad över att du redan är i V35! Det är inte långt kvar nu..

Jag är i V13 och blir nästan gråtfärdig över att det är sååå långt kvar..

Humörsvängningar och svintrött ständigt..

Fast det är nog tur att man vet vad man har att vänta sig så kan man tänka på det när det är som värst så blir det lite bättre iaf =)

2010-11-29 | 15:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback