Kallt


Varit hem till mamma en sväng, där bjöds det på fika :) Efter det gick jag & Novalii på promenad med Johanna, dock en snabb promenad, för jag fryser ihjäl ute nu när jag inte får igen Jackan :( Men det är 8veckor kvar nu, så jag tänker inte köpa någon ny, som jag ändå inte kan ha sen..

Vi knallade hem hit & drack en kopp te, occ nu ska Novan & jag mysa lite framför tv:n & invänta pappa Daniel. Får se vad som händer & sker denna lördagskväll. Är sugen på att göra något, men så om en timme eller två så har jag väl slocknat i sängen som vanligt ;) Haaha. Stackars Daniel, men snart så blir jag piggare igen.



Min kärlek till er går inte att beskriva med ord <3


Kommentarer
M* säger:

sööt bild! :) du undrade vilken vecka jag är i, är i grav vecka 11 :) Kramar!

2010-11-06 | 20:28:46
Anonym säger:

(går in i vecka 12 på måndag) ;)

2010-11-06 | 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback