Lördag


Den 13:e.. Oh jag vill att vi ska vara lite längre fram i tiden, så jag får Julpynta & att vi får träffa våran nya familjmedlem, som jag längtar efter min bebis.

Imorgon är det fars dag, jag har köpt en present till Daniel från Novalii. Kan dock inte skriva här eftersom jag vet att Daniel snokar ;) Känns så mysigt nu med alla "högtider" som jul osv nu när Novalii börjar bli så pass stor att hon förstår.

Dock är hon inne i en trots period nu, hon testar mig med allt. Slänger sig på golvet så fort vi ska ta på kläder, skrattar åt mig när jag säger åt henne osv. Det är riktigt jobbigt, men hon är helt underbar oxå såklart. Jag hoppas iallafall att det är en snabb trots, som försvinner snart!

Eftermiddagen, va vi förbi mamma på en fika & nu ikväll har vi bara myst hemma. Lagade till Broccoli gratäng & Lövbiff, som blev riktigt smaskigt faktiskt. Hade velat haft broccolin lite mörare bara, får bli mindre bitar nästa gång.

Nehepp. Nu ska vi se på tv & mysa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback