Oooont !!


Igår när vi handlade fick jag plötsligt riktigt ont i magen, mellan naveln & höger bröst.. Det spänner, eller bränner så in i helvete, ursäkta. Det lindrar när jag sitter/ligger ner, eller sträcker på mig. Fick sitta & diska igår, skala potatis & styra med det som ja brukar. Vad ont det gjorde. Tog ett bad, det va skönt & de gick över, vaknade imorse & mådde kanon.

Men nu stod jag & diska & skiten kommer tillbaks, ja kan inte ens lyfta upp min prinsessa :( Läste att det kunde vara en nerv, eller muskel.. Frågan är om man inte ska ringa & kolla för säkerhetsskull. Ingen som känner igen det??

Ska ju iväg på Måndag, och jag VILL verligen det, vill inte bli dålig. ;( Suck


Kommentarer
Sandra - Ensam är stark säger:

Precis sådär som du skriver fick jag några dagar innan beräknat med Ludde, just mellan naveln o höger bröst så jag ringde förlossningen, men dom sa att det troligen var en nerv. O dom sa att det inte var nåt konstigt, sen försvann det av sig självt!



Men är du det minsta orolig så ring in o prata med dom, bättre att ringa en gång för mycket! :)



2010-11-06 | 09:54:52
Bloggadress: http://luddelitosmamma.blogg.se/
Sandra - Ensam är stark säger:

Precis sådär som du skriver fick jag några dagar innan beräknat med Ludde, just mellan naveln o höger bröst så jag ringde förlossningen, men dom sa att det troligen var en nerv. O dom sa att det inte var nåt konstigt, sen försvann det av sig självt!



Men är du det minsta orolig så ring in o prata med dom, bättre att ringa en gång för mycket! :)



2010-11-06 | 09:55:12
Bloggadress: http://luddelitosmamma.blogg.se/
Sandra - Ensam är stark säger:

Ja det är obehagligt som tusan! Hoppas det går över snart för dig iaf! Kram

2010-11-06 | 10:13:19
Bloggadress: http://luddelitosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback