Rubrik?


Novalii har legat sjuk, men är äntligen på bättringsväg, vilket betyder att vi kan komma ut lite igen. Finns det något värre än att sitta inne hela dagarna? Ne.

Igår va vi på föräldramöte för första gången, va inte riktigt som jag tänkte, mer åt det positiva hållet. Vi hade ju faktiskt riktigt kul! :) Och det va skönt för mig & Daniel att komma iväg, den lilla stunden, tillsammans, han & jag. Förstå att man inte hinner med varandra längre, men vi gör det bästa utav situationen.

Blev sugen på lussebullar, men så har jag ingen saffran hemma. Karln får väl köpa med sig det när han åker hem :P Han skulle även köpa med sig en trädgårdslang haha, så vi kan göra rent akvariumet. Har ingen slang som är 15 meter, ungefär vad vi behöver mellan kran & akvariumet. För här springer vi inte med hinkar, eftersom akvariumet ligger på hmm mellan 200-250 liter, minns inte riktigt nu :O :P

Nu när Novalii sover så ska jag sätta mig & skriva ett brev, med alla mina tankar, känslor osv under dem här åren, sen ska den jäveln som förtjänar det få det i brevlådan. sådäså..

TJoho.

Kommentarer
sandra säger:

skönt att hon är på bättringsvägen :) Åhh va gott med lussebullar!!

2010-11-25 | 12:55:07
Sarah säger:

Gud va skönt att Novalii börjar på att bli bättre.. Vill med ha lussebullar men inte orkar ja ställa mig o baka det, en riktigt latmask e ja:P Som tur e finns det i affären:D haha Men du är duktig som orkar hålla på o baka o styra<3<3

2010-11-25 | 14:43:52
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/
josefine säger:

lussebullar är gott =)



när du ändå skriver det där brevet så spara ett exemplar åt dig själv också...så vet du ju precis vad det var du skrev, kan vara skönt att komma ihåg i efterhand =)

2010-11-25 | 15:49:38
Bloggadress: http://jjosefineemadeleine.blogg.se/
Johanna säger:

Kan va skönt & hälosmt att göra precis som du skrive ri slutet... Få ursäkta mitt uttryck "spy" ut allt man så länge burit på... Men du är ju den starka sorten vännen. <3

Skönt att lill snutte mår bättre, hur har du det imorgon? Lust att ses? :)

2010-11-29 | 11:42:41
Bloggadress: http://johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback