Tack :)


Tack för att ni svarade på min undran :) Nu kan ja lugna ner mig lite!

Idag har har vi inte gjort alls mycket, eftersom jag sovit så dåligt natten till idag & varit supertrött. Va nere en sväng hos pappa Daniel i garaget, sen va vi nere hos Novaliis mormor på gymmet & sysselsatte henne lite. Novalii fick lite mums, apelsin & kexchoklad haha, gissa vad hon åt mest av ;) 

Nu är vi hemma, har ätit middag, blev sen middag idag. Men så kan det gå! Nu sitter stumpan här i mitt knä & kollar på Bolibompa, så jag passar på att skriva ett inlägg.

Ser framemot söndag, då ska Novalii & jag hem till Mamma(mormor) & baka pepparkakshus, det gillar Novalii :) Sen efter söndag, då tänker jag fasen börja Julpynta, för nu kan ja inte hålla mig längre.

Nehepp, mysa med min prinsessa. Puss

Kommentarer
Maria säger:

sv; Haha ja han är en snuskhund. :p Ja jag har hört att man går ner ganska mycket under första tiden när man ammar. :p Jag har bara gått upp som man ska enligt min barnmorska. :P Men jag ska nog ner lite under den vikten jag hade innan jag blev gravid med.. :P

2010-11-19 | 15:25:01
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Sarah säger:

tycker ja du gör rätt o att börja med:D

2010-11-19 | 22:31:20
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback