Up and down ..


Idag känner jag mig lite nere. Jäkla hormoner, det är jobbigt att må såhär från dag till dag! Men jag njuter verkligen av dagar som gårdagen. DÅ jag hade energi till tusen, jag dammsög, moppade, diskade, tvättade, städade Novaliis rum, va ute & gjorde en snögubbe & snölykta med Novalii, sen en promenad & iväg till pulka backen med Novalii.. Sköönt! men idag som sagt, har jag inte ens orkat gjort mig iordning, bara lagat mat & diskat. BLÄ!

Behöver lite uppmuntran. Har inget mer att skriva. Puss

Kommentarer
josefine säger:

det där kallar jag energi..det kanske är så att kroppen tar det dubbla varannan dag istället för lite varje dag ;) då gäller det att planera in allt till de där dagarna man har energi..men då blir ju alla andra dagar kanske tråkiga förstås hehe

2010-11-11 | 12:22:13
Bloggadress: http://jjosefineemadeleine.blogg.se/
M* säger:

jag är också en hormon bomb! kan växla mellan glad / ledsen / arg på ett par sekunder. (imorse grät jag gör att det inte fanns mjölk hemma. haha)

2010-11-11 | 15:51:59
Johanna säger:

ååhh gumms, hoppas det kännslite bättre nu. Så jag inte sög musten ur dig av alt spring... <3

2010-11-11 | 19:47:36
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback