Vecka 33

<3

Dålig uppdatering här ser jag.

Ibland är min lilla dam krävande & Daniel är iväg, då hinner jag inte sitta vid datorn. Hinner väl egentligen när hon sover middag på dagen, men då sover oftast jag med ;)

Idag har Novalii varit på dagis, när hon kom hem fick hon lunch, sen sova sin middag. Efter det bestämmde vi för att baka lite pepparkakor, och dem blev ju snygga. INTE haha. Daniels vart jätte tjocka, mina för tunna så dem gick sönder & Novalii svulla i sig halva smeten ;)

Imorgon är det dax för bvc med Novalii, antar att det är dax för 18månaders sprutan. Usch :( Jag tycker inte om det. Sen efter det ska jag till barnmorskan. Spännande, men det är nu hon börjar känna om bebisen är fixerad, och det är mindre skönt, för jag spänner mig alltid.

Inatt vaknade jag av en sjukt smärtsam värk, jag trodde att nu jäklar, men det blev bara en. Och skönt va väl det. Är glad för varje dag som bebisen vill stanna där inne, är så rädd för att föda för tidigt.

Nu ska jag slöa lite framför tv:n.. Puss

Kommentarer
Sarah säger:

Fasen va tiden går, snart är den lille här Jippi:D Längtar sååååå

2010-11-16 | 12:25:08
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback