Vakna med the voice


HAHA, kollar på vakna med the Voice! Och fy vad jag kan skratta åt dem, ja tycker verkligen det är skit kul, min humor ;)

Natten har vari hemsk. Jag har legat arg, och då menar jag ARG hela natten. Jag trodde seriöst att jag skulle gå upp & slå sönder någonting. Varför? Helt sjukt att jag kan få sånna känslor utan anledning, mn blir ju nästan lite skrajj för sig själv. Är iallafall lagom trött efter den här natten :( Ska hämta min Snutta kl 11, efter det ska vi laga lunch. Sen soooova!

Satt & fundera igår på det där med om bebisen fixerar sig tidigt, Novalii fixerade sig i vecka 36, och den här bebisen fixerade sig i vecka 32. Det är inte tidigt va? Jag menar det betyder inte att förlossningen är nära va? Man blir ju lite rädd. Men jag antar att min barnmorska skulle sagt det isåfall??

Nu ska jag fortsätta slöa lite framför tv:n.




Någon som har fått mina lockar :) & sådär fint blir sovlinnet när man sliter i det.. Unge :P

Kommentarer
Jessica säger:

Hihi vilken kul skugga det är från Novalii där hon sitter och tittar på tv :) sötnosa :)

2010-11-18 | 09:27:37
Sandra. säger:

Va långhårig hon börjar bli! O så fint med lockar!

Ludde var fixerad i vecka 31+3 o han titta inte ut förrän 10 dagar efter beräknat ändå ;)



Ha en bra! =)

2010-11-18 | 09:43:09
Bloggadress: http://luddelitosmamma.blogg.se/
Madde säger:

nej celine låg fixerad redan v 30 :)

Sen är hon juh född 39+2!

så du kan nog ta det lugnt!

2010-11-18 | 11:21:46
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/storochliten
Johanna säger:

hihi sötnosa!! :)

2010-11-18 | 11:42:05
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
sandra säger:

Vakna med the vocie är ju as bra ju hehe brukar med kolla på det när man går upp så skapligt hehe =)

2010-11-18 | 11:50:36
Maria säger:

Haha, vakna med the voice är min humor med. :D

2010-11-18 | 17:57:00
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback