Vinterland


Jag älskar det. Johanna & jag har just varit ute på en promenad på 40minuter, faktiskt hur skönt som helst när man är rätt klädd :)

Har inte så mycket att skriva egentligen. Gock in i vecka 32igår, längtar mer & mer efter min lilla snutt i magen. Nu är det 8veckor kvar. Jag försöker fördriva tiden, eller jag behöver inte försöka, jag har min lilla Novalii som styr & ställer dagarna i ända haha.

Novalii fick Duplo av mig igår (Lego), hon va jätte nöjd :) Hade tänkt lägga upp bilder, men datorn strular som vanligt, så det får vänta :)

Gokväll.

Kommentarer
Sarah säger:

hurtiga ni är:D Nu är det ine långt kvar vännen.. är så nyfiken på det lilla underverket, tiden kommer gå fort ska du se.. Snart är den här Jippi:)

2010-11-09 | 23:12:22
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/
Johanna säger:

ujj ujj ujj så braiga vi är. :D

2010-11-10 | 07:54:05
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback