Blogg?


Jag har ingen motivation? Hmm, kan någon ge mig den tillbaka? Blähä.

Jag må vara hemma hela dagarna, men jag hinner tusan inte med hälften av alla saker jag vill göra. Och det får mig så irriterad. Jag vill så mycket, men hinner så lite. För alla vardagliga sysslor tar ju upp ganska mycket tid. Diska, laga mat, tvätta, Söva Novalii osv osv.. Nu ikväll tog jag mig tiden att lägga mig i ett varmt skönt bad när Novalii hade somnat. Det va helt underbart att slappna av ensam för en stund. Daniel jobbar em & slutar 23.11.

Dagis går bättre, idag va hon inte alls ledsen när jag lämnade & hämtade henne på dagis, och det känns helt underbart i mammahjärtat.

Haft Sarah & Johanna på besök här idag med. Alltid lika trevligt <3 pratar på som om det vore senast igår vi träffade varandra, även fast det va månader. Det kallas vänskap.

Puss

Kommentarer
Sarah säger:

Tycker ja du gjorde rätt i:) Håller med dig ang vänskap:)

2010-10-04 | 21:20:19
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/
Johanna säger:

Skönt att det verkar gå bättre nu!

Ang vänskap, sånna ska man va glad att man har. :)

2010-10-07 | 08:52:33
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback