bruno mars


-Just the way you are.
When I see your face (face, face) there's not a thing that I would change. Cause you're amazing just the way you are. And when you smile the whole world stops and stares for a while.

Hur underbart fin är inte texten? Så himla mysig. Spelar den om & om igen :)

Nu är tvätten i full gång här hemma, har hunnit med en hel del idag, tvättat, städat lite smått osv. Märker att jag får mer motivation till att städa när jag är gravid, det är väl den där "byggabo" känslan, man förbereder & styr inför bebisens ankomst.

Har en riktig liten vilde i magen, som Novalii va, ibland tappar jag nästan andan. Men nu är det bara 10veckor kvar.. Så jag får helt enkelt stå ut. Dem här sista veckorna är jobbigast. Men efteråt är allting värt besväret <3

Nu ska jag ta tag i tvätten igen. Puss

Kommentarer
Maria säger:

Jag känner igen det där med att man ibland nästan tappar andan! :p

2010-10-23 | 23:01:45
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback