Dessa härliga förvärkar..


Haft Novaliis kusiner här över natten, varit barnvakt :) Det har gått kanon, roligt för Novalii med, men ja trodde aldrig att hon skulle somna igår kväll :P Och när barnen började leka sisådär kl 06.00 imorse så va jag inte särskilt pigg må ja säga.. haha.

Mindre roligt va det att vakna grymt illamående kl 00 inatt, sprang in på Toan, men behövde aldrig kräks, efter en stund kommer jordens sammandragningar & värkar, tror dem höll på i ett par timmar, minns att jag tittade sista gången på kl 04.00, men ja kände att det inte kändes som dem vanliga riktiga värkarna. Och jag hade rätt, dem gick ju över. Men nu mår ja bra igen. Men får ja uppleva samma skit igen, för 3:e gången så ringer ja in & ber om en koll.



Nu måste ja ge mig ut på en promenad, för Novaliis skull. I regnet, hrmf..
Puss

Kommentarer
Johanna säger:

aaa skitunge! Att du inte ringde! Jga kunde ju gjort dig sällskap. :) Du hörde ju aldrig av dig i lördags sen, men det blir fler gånger. :)

2010-10-25 | 08:43:05
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback