Fredag


Godmorgon
. Idag känner jag mig pigg, för en gångskull. Novalii vaknade före mig oxå, det händer inte allt för ofta när det är dax för dagis, då brukar ja få tjata lite på henne innan hon går upp, min lilla slöhög. Och det första hon säger när hon vaknar är såklart KISSÄÄÄ. Det är hennes favvo, våran katt sören :)

Förresten så fick vi hem ett brev från Barn & Ungdomskliniken. Så nästa torsdag ska vi tillbaks för att ta nya Gluten prover på Novalii.



Såhär arg kan man se ut när man blir tillsagd :P



Satan va skönt det va nu på morgonen, så frisk luft & det ser dessutom ut att bli fint väder. Så det får nog kanske bli en morgon promenad för min del efter frukost. Nehepp, frukost. Puss

Kommentarer
Malin - Alice & Lowes Mamma! säger:

Haha vad söt hon är! :D

2010-10-15 | 10:08:02
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/
Johanna säger:

ha ha jag älskar den där minen.... Barn lär sig fort att de äldre. :)

2010-10-15 | 12:44:13
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback