Muffins


Bakade igår. Kladdiga muffins :) Yummie. När jag styrde ut i köket så hade Novalii fått tag i Muffinsformarna, hrmf. Så dem hade jag hela vägen in till vardagsrummet & på bordet. Hon ser så nöjd ut så :) Så man kan inte bli sur :P



Kom på en liten dam i köket klättrandes. Jag vet nog vad hon försöker få tag i!!



Mhmm idag är lillan på dagis, dem skulle ha höstmaskerad, Novalii fick va en cowboy, men som vanligt så sliter hon av sig allt. Men men, nu ser dem ju iallafall att hon har något med sig :) Så hon inte står utan. Ska hämta hem henne kl 11. Sen ska vi laga lite mat här hemma innan Pappa Daniel åker till jobbet, efter det ska vi till mamma en sväng :)

Återkommer.

Kommentarer
Johanna säger:

Naa sötnosa! hihi, klart hon ville baka egna muffins. ;)

2010-10-26 | 10:19:08
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Sandra Valfridsson säger:

Så himla söt =) Skönt att se att det är fler än bara mitt lilla troll som klättrar överallt.. =) Det är klart att hon vill ha muffins :)

Jag är dock chockad över att ni kan ha datorn framme så där på bordet! Klara slitter ner och slår och förstör allt vi har framme! Vi kan inte ens ha något på dom höga borden typ köksbordet längre för där klättrar hon glatt upp och har ner det eller tar sönder.. :S.. Ett riktigt litet monster är hon :P

2010-10-26 | 11:59:55
Sarah säger:

Gullunge, Klart hon ville ju göra sina egna plus att hon vill ju äta upp dom när de var klara så vad gör man inte för o få tag på dessa:):)

2010-10-26 | 15:58:16
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback