Mys


Aw, Daniel & Novalii, nyfödd på bb. Så liten, min lilla prinsessa. Tiden går så fort!



Jag längtar massor till Januari nu, ska bli spännande & se hur Novalii reagerar på ett syskon, hon kommer säkert bli jätte glad, men det kommer säkert bli svårt med. Det gäller att dela upp tiden med båda! Och att Novalii får vara med & hjälpa till med bebisen. Jag hoppas inte att det ska bli några problem iallafall..

Är lite rädd för att känna mig otillräcklig. Men va tusan, en del klarar ju av att ha 10 barn, så jag ska väl klara av att ha 2 :)

Nu är Novalii på dagis, dem skulle fotas idag. Och Novaliis alla fina kläder låg i tvättkorgen, det är så typiskt! Bokade även en tid för ett ensam foto. Vill ju ha första dagis fotot :) Så det ska vi ta vid 15 tiden idag..

Puss

Kommentarer
Maria säger:

Jag är säker på att du kommer klara det galant. :)

2010-10-28 | 20:25:31
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Laila säger:

Det är inga problem, snart känns det som man alltid har haft två barn.. Att låta den stora hjälpa till med den lilla så mkt den vill är bra.. Se till att Novalii får komma in och "hämta" hem bebisen på BB. Jag personligen tror det är lättare för ett barn att ta till sig situationen då, för då hämtar den bebisen istället för att bebisen bara kommer.. Lucas va jätte ivrig när han skulle hämta lillebror på BB.. :) Jag kommer ihåg att jag oroade mig jätte mkt, men det va inte så jobbigt som jag hade förställt mig.. Det här kommer du klara galant! :D

2010-10-30 | 10:57:12
Bloggadress: http://lailahjatamartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback