Sjukling


Ett inlägg kanske vore på sin plats. Älskar att gå tillbaks & läsa gamla inlägg, tex som graviditeten med Novalii. Så jag skriver mest för min egen skull, men visst är det alltid kul med kommentarer :)

Har haft fullt upp här hemma verkligen, i söndags morse vaknade Novalii med 39.9 i feber, febern gick upp över 40. Och jag fick inte ner den under hela dagen & natten, fören på måndag förmiddag. Riktigt läskigt, mamma fick komma hit & hjälpa mig med Novalii, badda henne med svalt & ge henne vatten genom en spruta. Behöver jag säga att hon låg hela dagen, usch. Sen på måndags kvällen fick vi se blåsor i hela munnen & ner i halsen, då har hon fått höstblåsor.. Så här träla vi med att få i henne mat & vatten genom en spruta fram till igår, men nu mår hon bra & har ätit som en toka idag :)

Idag har vi varit inne till stan & tagit nya gluten prover på Novalii, så nu väntar vi på dem svaren, hoppas att det inte är gluten. Får svaren om en vecka. Va inne på rusta en sväng när vi va i stan, och dem hade fått så himla mycket fina & mysiga julsaker, nu längtar jag till JUUUL & snön, ja skiter i vad alla andra säger ;)

Bebis i magen sparkar & far runt som en tok. Ja längtar, och vill att tiden ska gå fort nu. Allt är klart inför bebisen, ska bara köpa någon varm overall eller något liknande :)



Här försöker vi med alla trix att få i Novalii vatten, oftast blev det genom sprutan :( Hysterisk blev hon, men det förstår ja, måste gjort så ont i munnen :(

Puss

Kommentarer
Laila säger:

Stackars lilla flickan.. Hoppas hon mår bättre nu..



Det är så mysigt att läsa om er, och bebis..

På tal om Overall så har jag en vit vinteroverall och två björnoveraller, om det är nått av intresse?

2010-10-22 | 10:42:03
Bloggadress: http://lailahjartamartin.blogg.se/
Johanna säger:

Stackars lilla Noviis. :S Skönt att hon mår bättre...

2010-10-22 | 11:19:47
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Theres säger:

Émilia får med hostmedicn nu men pågrund av hostan från brandröken vi fick i oss men hon älskar den hehe tänk att de kan va så kul med spruta haha ;)

2010-11-03 | 09:25:51
Bloggadress: http://theresvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback