Tiden


Vecka 27, Vecka 28 snart :) Jisses säger jag bara. Snart är ju faktiskt våran lilla ängel här <3

Det börjar kännas nu, jag har svårt att sitta tillbaka lutad i soffan, eller ligga ner. Mår illa som ett as! Förvärkar har jag oxå, igår fick jag ett smakprov på vad jag har att vänta mig. Tog ett varmt bad & slappnade av, då gick det över. Livrädd är jag den här gången, för allt, det händer så mycket orättvist runt omkring mig nu. Jag är glad för varje dag som jag går mot vecka 40. Jag hoppas bebisen stannar så länge <3

Nu ska jag strax duka fram frukost till mina 2 underbaringar här hemma.
Pusselipuss

Kommentarer
Johanna säger:

Guu så fort det går!!Jag hoppas & håller alla tummar att allt går bra för er. Och det kommer det göra, det vet jag. :) <3

2010-10-10 | 12:36:01
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback