Trötta?


Nu ligger min lilla huligan & sover, så medans hon gör det så passar jag på att skriva några rader här.

Gick ut på en promenad förut vid tolv, gick hem till mamma & käkade lunch, & fick kladdkaka till efterätt, mindre bra för mig, men jisses va mumma haha. Efter det gav vi oss ut på en promenad till, Novalii fick knalla själv bland alla löv, gick förbi "lekparken" & gungade lite oxå, och nu är vi hemma, så, egentligen borde jag passa på & vila jag med eftersom Daniel jobbar 12timmars helg.

Slökatten ligger oxå & sover här bredvid.




Oho påtal om annat, Sandra & Jonas va här igår kväll, vi grillade, M,M,MMM Va gott det va.. :) Har ju inte blivit av att vi grillat så mycket innan eftersom vi bara haft balkong. Men nu med utepltas så Måste vi hinna med & grilla nån mer gång innan snön faller ;)

Nehepp. Vila lite kanske.

Kommentarer
sandra säger:

Det va mumma med grillat igår =) Tack för en trevlig o mysig kväll :) <3 Får vi göra om snart! Pusss

2010-10-16 | 16:47:38
mamma säger:

Jag väntar på inbjudan ....:)

2010-10-16 | 18:21:15
Maria säger:

sv; Nej jag verkar aldrig bli av med min förkylning. :( Hoppas du blir av med din snart! :)

2010-10-18 | 17:08:47
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Johanna säger:

haha fjanten Sören är visst med på bild. haha jag kommer aldrig kunna ta honom på allvar. Si liten & så stöddig. haha. Hoppas allt är bra gumman, men de tär dags med en uppdatering nu va? Tänk på mig. :P

2010-10-21 | 13:10:29
Bloggadress: http://johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback