Vinterland


Både jag & Daniel vaknade vid 01.00 inatt & for upp som två små barn & kikade i fönstret :) Hihi. Vitt, vitt, vitt. Novalii vaknade imorse, tittade ut & såg jätte chockad ut, & katten som jamade & ville ut, for in lika fort haha!

Va ju bara tvungen att gå ut med Novalii innan det smälter bort, för det lär det ju göra direkt,  vi är ju bara inne i Oktober. Hon fick iallafall åka pulka & jisses vad hon skrattade hihi :) Det roliga är ju att det faktiskt kommit så mycket snö att man kunde åka pulka !



Nu har jag tagit fram kött här hemma, ska försöka göra någon god gryta :) Får se om jag lyckas. Nu ska jag forsätta dricka min julmust & njuta av vädret :P haha.

Kommentarer
sandra säger:

Söötnosa :) åhh pulka måste man ju ta o åka i vinter jag kan få låna Novalii o åka pulka nån dag med henne =) hehe!

2010-10-22 | 10:16:51
Johanna säger:

Tack gode gud att det är fler än jag som blir lyckliga som små barn på julafton över det här vädret. jag vaknade vi 2 tiden & sprang in för att få liv i min karl, han ville mest ta sitt liv efter min nyhet. men jag va lycklig. :D

Himla fin bild på Novalii...

2010-10-22 | 11:22:26
Bloggadress: http://Johanna
Sanna Mamma Till Skrutt säger:

kikade förbi...

o var ju tvunge att skirva en rad.. åh vad mysigt med snö, första snön är alltid lika mysig=)

här har vi inte fått någon snö ÄN men vi hinner väl få kan jag tro :)

Ha det gott!

2010-10-22 | 21:27:21
Bloggadress: http://susannahlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback