Dyrt


Idag fick jag hem fakturan på Läkarintyget för sjöfolk. Jisses 1800:-, tur att jag får tillbaks dem av jobbet. Ska ta med mig fakturan upp imorgon. Helt sjukt att något så simpelt kan vara så dyrt.

Har haft Emma här på besök idag, vi käkade lite, ris & Chiliconcarne, sen fikade vi & pratade massa strunt. Runt två skulle hon iväg, ja la mig i sängen, kände att då kom skiten igen, ja mådde inte alls bra, somnade till en timma & nu känns det bättre. Tur att jag har en sån underbar dotter som sover tsm med mig när ja behöver det <3

Har varit nere i tvättstugan & styrt, knallade upp igen & insåg att jag glömt mobilen där nere, det är inte roligt att springa från 3:e vången ner till källarplan & upp & ner & upp igen med en dam på ena armen oxå, det är riktigt påfrestande.

Nehepp. Nu ska jag göra något vettigt, om ja orkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback