Jobb jobb jobb..

Kan någon ge mig ett jobb? haha.

Inte så lätt att få tag i. Det enda jag lever på just nu är måndags jobbet som kommer, som är uppe på viberga.. Sen skickade dem från Cindy & frågade om jobb 18.21. Men måste först kolla om hur Daniel jobber den helgen/veckan.

Vill verkligen inte gå hemma hela vintern innan bebis kommer. Jag behöver verkligen göra något, och nu när min snutta börjar dagis så kommer jag få det riktigt tråkigt här hemma.

Uhä min hjärna går på högvarv med allt tänkande på framtiden, jobb, utbildningar osv. Vet alla människor vad dem vill eller? Är det bara jag som velar fram & tillbaks hela tiden? Jag vill jobba, sen utbilda mig, sen tvärtom. Känns som att när mini är runt 1 år så vill jag försöka börja plugga igen, men det kan ändra sig inom kort.. BLÄ!

Ne nu ska ja glo lite på tv:n, sen sova. puss

Kommentarer
Maria säger:

Nej du är inte ensam om att inte kunna bestämma dig. :/ Jag är likadan! Men det som drar starkast för tillfället är att börja plugga när min bebis är 1 år. Men jag lär väl hinna ändra mig tusen gånger till innan det. Men samtidigt känns det bäst att utbilda sig så snabbt som möjligt då man inte kommer långt annars. :(

2010-09-03 | 20:57:55
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Johanna säger:

Du är absolut inte ensam! Jag gör det samma. Det som gjorde att jag inte började direkt är ju jobbet. Men det är ju inget jag "vill" visst jag trivs toppen. Men inte är det mitt drömyrke. Jag hade nog gjort vad som helst för att få läsa veterinärasistent, men jag får inte. OCh så länge jag inte vet så stretar jag på! Mitt tips till dig är Manpower. Det är en bra slussning in på ett företag, eller osm jag ta telefon katalogen & RING!!! Alla!!!! Det fixar sig gumman! :)

2010-09-05 | 10:34:04
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
Maria säger:

sv; Jo det har du ju rätt i.. Jag har så breda tankar när det gäller vad jag vill utbilda mig till. Frisör, inredningsarkitekt, målare, nagelskulptör och så kan listan fortsätta i hundra år till. Haha. Därför känns det helt omöjligt för mig att bestämma mig!

2010-09-05 | 15:23:00
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/
Johanna säger:

Va inte du inne på underskötersak? Vill minnas att ja läste det väldigt nyligen i Fias blogg. :)

Har alltid haft för mig att friskvård eller service är din grej. :)

2010-09-06 | 06:55:40
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback