Sådär


Imorse fick jag äntligen tag i barnmorskan. Så nästa vecka blir det provtagningar, inför läkar besöket på vrinnevi den 1 Oktober. Barnmorskan trodde att jag hade överaktiv struma (Hypertyreos), men det behöver det absolut inte vara, vi har som sagt inte gjort proverna.

Hon sa även att jag inte ska oroa mig över påverkan på barnet, oftast är det bara jag själv så blir påverkad. Så det kändes som en lättnad. Nu kan jag iallafall slappna av när jag åker upp till Cinderella & jobbar imorgon. Bara det att jag är så sjukt rastlös & får ångest, antagligen pågrund av struman sa hon. Men det får jag stå ut med så länge.

Jag hoppas såklart att jag är frisk.


Kommentarer
Sarah säger:

Va skönt för dig.. Nu kan du pusta ut lite:) Ha det så bra på båten :D

2010-09-17 | 10:26:39
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/
michaela säger:

Hoppas allt blir bra med dig snart, och att det inte är nått allvarligt. Kram <3

2010-09-17 | 16:10:47
Bloggadress: http://tordsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback