Söndag


Jag trivs som fisken i vattnet :) Det är helt otroligt kul att träffa gamla som nya kollegor! Jobbar frukost, lunch & middag alla dagar, böjar 09.00 & slutar 23.00 ! Idag stressa jag upp till taxfreen på en kvart, hittade jätte söta nappar till Novalii, lite godis till karln & en underbar parfym till mig, som ska inhandlas imorgon. Ja måste ju passa på när ja jobbar, då har jag ju 20% rabatt på allt i taxfreen.

Jag i min snygga kockrock ;) haha.



Saknar min lilla snutta något otroligt, jag vill bara mysa med henne & pussa henne massor, höra henne säga mamma, titta, voff, pappa & allt hon tjattrar om om dagarna. Men jag känner mig lugn, hon är med Daniel, han är världens bästa pappa & behandlar henne som en prinsessa, våran lilla finaste <3



Mamma älskar dig mer än allt annat <3


Kommentarer
Johanna säger:

Du måste vara stålt över dig själv! Allt det jobbiga, lämna lillsnutta & daniel, tapetsering, flytt & åker & jobbar! ja du hör ju själv.Du är stark, riktigt stark gumman! Jag håller tummarna stenhårt för dig! Njut av sunden med kollegorna! Sköt om dig nu! <3

2010-09-20 | 08:33:50
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/
sarah säger:

måste bara säga att ni är väldigt söta, både du och lilltjejen :)

2010-09-20 | 14:09:47
Bloggadress: http://stjaaarnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback