Trött


Dagen började med en huvudvärkstablett! Ner med Novalii på dagis, hämta henne, laga mat, diska, söva henne. Nu har ja huvuvärk igen :( Usch! Blir väl en tablett till. Sarah skulle komma hit på en fika vid två, runt fyra skulle jag med mamma in till Lekhuset en sväng.

Fattar inte själv hur jag orkar just nu. Det känns som något är så fel, börjar tappa kraften i kroppen, vet inte om det är järnvärderna som är på botten, känns ungefär som så. Darrhänt, hjärtklappning, huvudvärk & ständigt trött. Låter som det nästan. Ska till bm den 30:e nu, så då får vi se.

Måste ringa henne imorgon angående struman med, fattar egentligen inte varför, borde jag inte ringa en läkare som tar prover? Jaja.

Trollunge.


Puss.

Kommentarer
Laila säger:

Har du ont i ryggen?

Tänkte bara, för jag hade sån j*vla huvudvärk med Oliver, värdena va kanon men ändå hade jag så ont.. Då berättade Monica(BM) att det va pga att jag hade så spända muskler i ryggen och hela vägen upp i pannan.. Blev as trött, darrig och hade såå ont i skallen..

2010-09-16 | 20:52:34
Bloggadress: http://lailahjartamartin.blogg.se/
Anonym säger:

Sötnosa. =)

2010-09-17 | 09:02:11
Malin - Alice & Lowes Mamma! säger:

Så söt hon är!

2010-09-20 | 19:19:37
Bloggadress: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback