Mindre rolig uppdatering

Kaos i hela min tillvaro.

Allting började när Daniel skulle göra plats för en diskmaskin i vårat kök. Började någon vecka innan vi fick den. Novalii insjuknade i lunginflammation, illröda & rinnande ögon, sedan fick jag luftrörsinflammation & illröda ögon, sen började Liam hosta & röda ögon där med. Sen när vi väl fick hem diskmaskinen & ska ta bort en bit av golvet så är hela golvet fullt med svartmögel & precis dyblöt. Mhm härligt, vi åkte hemifrån samma kväll som vi upptäckte det, så sen dess har vi hunnit med att bo hos Daniels syster, mammas husvagn, Johanna & uppe i pappas stuga.. Mitt i allt skit försöker jag ta hand om mina små bebisar, ta körkortet & jobba, och vi är fortfarande inte friska, jag är helt slut i kroppen, för jag tillåter inte mig själv att vara sjuk, men hur & när ska jag hinna vara sjuk? jag är på botten & kravlar just nu. Jag är sååå trött!!!

Jag önskar just nu att jag fick komma hem & känna mig hemma, slippa bo i en resväska. Våran lägenhet står nu på tork & det ska den göra i ca 14 dagar till, sen ska det fyllas upp med ny cement, eller va det nu är dem lägger, sen golv på det & nytt kök.. Det kommer ta tid med andra ord :( Novaliis födelsedag är den 17maj, jag hoppas innerligt att allt är klart då, jag vill att hon ska få vara hemma & känna sig trygg.

Känner mig ivägen. Allt är så mycket lättare om man är själv, då kan man bosätta sig var fasen som helst, men med två barn är det ingen som orkar..

Daniel jobbar natthelg nu & jag känner mig ensammast i världen. Uhu!
Nu ska jag ge Liam mat, sen försöka sova.
Puss


Kommentarer
Johanna säger:

Jag finns alltid här.. <3 och då spelar det ingen roll om du är på andra sidan jorden eller så nära som grangården...

2011-04-26 | 07:27:24
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback