Lugnare i själen


Imorse for jag & barnen med mamma in till Norrköping, jag fick en möbelgrupp, jätte fin & jag är så nöjd.. Har pysslat ute lite idag. Nu ska vi bara måla, räta upp staketer & så nytt gräs, så kommer uteplatsen bli fin :) Så skönt att kunna sitta ute i solen & njuta medans Novalii leker, just ja, ska ju köpa en sandlåda till henne med. 

Idag kom M igång igen efter graviditet & förlossning, vet inte om min deppperiod beror på det eller inte. Idag har jag bara känt mig helt tom på känslor, en aning stress & ångest nu på kvällen, men absolut inte som dem senaste två veckorna, mycket lugnare idag. Vi får se vad som händer nu dem här dagarna. Mår ja bra, så antar vi att det är Pms jag har, tur att inte killar läser min blogg, för dem skulle antagligen bara ha skrattat gärnet, då dem oftast driver om pms, dem förstår inte innebörden utav det. men det är inte så jävla roligt om man verkligen har det, det handlar inte bara om att bli sur, det handlar om så himla mycket mer, i mitt fall ångest, depression, stress, minskad matlust, sömnlöshet, hjärtklappning osv.. Men jag mår iallafall så himla mycket bättre ikväll, det är huvudsaken.

Sitter & tar mig en cider nu & njuter lite utav tystnaden, Barnen sover & Daniel jobbar. Men natten lär bli lång, Novalii vaknade nyss med 40,2 i feber, fort in med en ipren & massor vatten, nu har hon somnat om, men som sagt det lär vaknas fler ggr inatt..

Nog om mig, mina tankar & känslor.

Mammas älskade lilla Prins<3




Kommentarer
Johanna säger:

Gummsan, tänker på dig.

Hör av dig när du har ork att träffas, <3

2011-04-10 | 16:01:26
Bloggadress: http://jliiindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback