Inte alls som jag vill..


Försökt att hållt mig samman idag, det har gått sådär. Jag har mått så dåligt idag. Hade behövt någon, men uppenbarligen så fanns ingen just idag. Men efter regn kommer solsken. Synd att mina barn får se mig såhär bara.

I förra inlägget skrev ja om att Liam kräktes så fort han åt & att sköterskan på VC trodde att det va tänderna. Väl nere på vårdecentralen så ser dem att han har jätte förstora halsmandlar, och där orsaken till att han inte kan svälja, så det va bara att köra på med enbart välling. Men idag är han mycket bättre & har ätit det mesta :) Ja sa ju att det va något, man ska gå på sin självkänsla.

Pratat med en person idag som jag inte pratat med sen i Maj, det kändes bra, mycket bra. Att slippa ha den där känslan i bröstet som gnager dag ut & dag in. Huvudsaken är att vi har pratat nu iallafall.

Barnen sover & jag skriver av mig. Jag har tusen saker att ta tag i, men som jag skrev, idag har jag inte förmågan att kunna ta tag i något. Jag vill, men jag vet inte vart jag ska börja. För allt är bara en enda sörja uppe i skallen idag.

Ne usch vilket tråkigt inlägg. Ha en bra andra advent mina vänner <3

Kommentarer
Pillan säger:

Säg till om du skulle vilja ta en promenad nån dag:)

Vilken tur att vc kolla på Liam så ni fick veta varför han kräktes.

Tråkigt att du inte mår bra, hoppas det inte e något allvarligt. Kram kram

2011-12-04 | 14:18:36
Bloggadress: http://Pernillalinnea.devote.se
Johanna säger:

Du har mitt nummer & du vet att jag alltid skulle ställa upp om du behöver mig...

2011-12-05 | 07:08:28
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback