Orolig mamma


Lilleman har haft hosta & ögoninflamation i ca 1½ veckas tid. Dock har det försvunnit, bara lite hosta kvar. Men han har kräkts sen förra Lördagen, i samband med måltid & efter. Han får kväljningar så fort han äter, och kräks ofta då, men ibland stora kaskadspyor efteråt :(

Ringde 1177 för att prata med dem, hon blev orolig då han va så pass liten & bad mig vända mig till vårdecentralen direkt. Jag ringer ner till vc & berättar läget. Hon är lite skeptisk & säger, -Ne men du jag tror att det är tänderna bara. Jag svarar - Ja men nu är det så att det tror inte jag!!! Och vi fick en tid direkt.

Första gången som jag vågar stå på mig. Jag får känslan av att lilleman inte mår bra & då ska jag gå efter den känslan, eller hur? Om det nu är tändernas fel, ja då vet vi det då, då slipper jag vara orolig.

Men jag kan inte alls tro att det beror på tänderna att han får kväljningar så fort han äter? Eller?
Ja va bara tvungen att skriva av mig lite ;)

Puss

Kommentarer
Sarah säger:

Jag förstår dig helt o hållet att du är orolig. VI får hoppas på att det är tänderna eller att dom hittar vad som kan vARA fel. Jag hoppas på att det går över snart o att lilleman blir frisk! Kram på er<3

2011-12-02 | 15:10:20
Bloggadress: http://sahaarasofie.devote.se/
Malin säger:

Det är bra att du står på dig kuss!! Ringde vc när thea hade massa hosta och lät rosslig i bröstet, överdrev symptomen lite när jag ringde så att jag garanterat skulle få tid. Det visade sig vara en vanlig förkylning och rena lungor, men då kunde man slappna av!! Bättre att kolla än att gå och vara nojjig. Hoppas allt var ok med lilleman?! <3

2011-12-02 | 23:15:06
Bloggadress: http://heinefeldt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback