Starkare


Morgonen började med att Liam hostade tills han kräktes i sängen, min första tanke - Ska skiten börja om när han äntligen börjat äta ordentligt igen? Ja tydligen, för gröten gick inte heller ner utan kväljningar, fyfan. Väl ute i bilen, (ska skjusa Novalii till dagis då jag är för lat för att gå idag) så hittar jag inte isskrapan, fick hitta på diverse saker för att lyckas få bort all frost. Jaja, efter 15 minuter & köldskador på händerna va vi påväg. Men trots en jobbig morgon så mår jag bättre idag, idag är jag starkare.

Nu har jag slängt in en tvätt, vikt tvätt & satt igång diskmaskin, idag finns orken. Det känns inte sådär hopplöst som igår! I eftermiddag ska vi hem till farmor & baka pepparkakshus, det ska bli mysigt. Det va en tradition när ja va liten, vi va alltid där & bakade.

Till kvällen ska vi nog klä granen, tidigt men mysigt :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback