Suck..


Trött som attans. Men idag kämpade jag mig iväg med båda barnen till dagis. Jisses när jag valnade trodde jag aldrig att jag skulle orka. Men ja gav inte upp.

Fått en burk D-vitamin av mamma nu, för att se om det hjälper mig. Allt jag skrivit om i bloggen handlar endast om mig själv, jag är orkeslös,deprimerad & konstant trött. Men nu ska vi se om lite vitaminer kan hjäpa mig att komma på fötter, men ja antar att jag får stå ut ett tag innan.

Idag ska vi hemma till mamma (mormor) & baka lite Julgodis, Novalii är överlycklig :) Det får mig att må bra, när hon & Liam är glada.

Hur skulle ja klara mig utan Barnen & Daniel?

Just nu blir mina vänner lite osidåsatta. Även fast det kanske är det jag behöver, lite egen tid? För det mesta sitter jag bara hemma nu, för jag orkar inte & vill inte träffa någon. Och det är verkligen jätte jobbigt. Men jag hoppas det här går över snart.

Ja nu vet ni. Puss&kram

Kommentarer
Madde säger:

tycker precis det låter som att du behöver en dos av oss ;)

Egen tid med skratt och skit snack och bara va, bara vara Josefine :)

Kram

2011-12-08 | 11:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback