:)

Ett inlägg om BARA mig.

Det här går bra :) Igår blev det en promenad på 45min, idag blev det på över en timma, fram & tillbaks till Butbro med mammsen & barnen! -1,5 kg på 6 dagar visade vågen idag & jag är mer än nöjd. Fortsätter det såhär varje vecka nu så är jag snart på min målvikt och då är jag supernöjd.

Va nere & låg i solariumiet imorse med, hur skönt som helst! Börjar känna mig som en människa igen. Och imorgon blir det frissan, woho. Skulle dit i tisdags, men fick flytta fram tiden då jag va sjuk.

Och på fredag får jag äntligen träffa Sarah & izor igen <3

Puss

Kommentarer
Sarah säger:

Det säger nog baar svisch så är de kg borta ska du se:) Längtar verkligen till spå fredag<3

2011-02-02 | 19:03:40
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/
Johanna säger:

Jag längtar tills den dagen då du får tid att träffa mig en stund med. :P

2011-02-03 | 18:08:18
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback