Finally


Äntligen känner jag lite motivation.

Så på måndag ska jag ner till körskolan, för på tisdag börjar första teorikursen. Det här gången ska jag fanimej klara det. Det är snart 5år sen som jag bara hade uppskrivning, lilla & uppkörningen kvar, men jag gav upp när jag kuggade på uppskrivningen. Riktigt jävla idiotiskt, med tnke på att jag betalade allt kontant, så en hel del pengar slängde jag käpprätt åt helve*e .. Så denna gång får jag ta det på avbetalning, men det är det värt, det är ju en investering för livet, inte sant?

Jag tror mina barn kommer uppskatta det me, slipper dem sitta hemma med mig & ruttna. För så ser varje dag ut just nu, vi sitter hemma & väntar på pappa Daniel! Ska bli kul att kunna hitta på saker med dem.

Annars denna fredag? Ja vi sitter hemma som sagt, Daniel kommer hem kl 18, då ska vi laga lite god mat & mysa med godis framför tv:n :) En slappar dag helt enkelt, som alla andra iofs ;) Nehe, ha en fortsatt bra dag.

Puss

Kommentarer
malin säger:

oh låter toppen! då kan ni åka in till stan och så kan vi gå till busfabriken med de små sen ^^ säg till om du behöver teoriböcker, har kvar från när jag tog :) (de är från 2010, så de är ju nyare än de du har iaf om du inte ska köpa nya) :) har dem hemma i finspång så säg bara till!

2011-02-25 | 22:52:34
Bloggadress: http://heinefeldt.blogg.se/
Sofie , mamma till Milton <3 säger:

Ja ska me gå på teorikursen på tisdag :)

2011-02-27 | 23:19:04
Bloggadress: http://miltonsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback