Första dagen


Nu sitter jg här framför datorn & mumsar lite frukost & njuter utav lugnet. Novalii är på dagis, Daniel jobbar & Liam sover, men jag hör hur han styr, så snart vaknar han väl till.

Idag är första dagen ensam med barnen, nu har Daniel börjat jobba. Men morgonen gick bra, det jobbiga är att Liam ligger i vagnen, så Novalii får gå till dagis, det tog ca 20min. Gick bättre än förväntat ändå, slapp ialf bära henne :P Men på söndag ska jag nog titta efter en bräda till henne. Hon är inte så gammal ja vet, men ner till dagis kan hon allt stå på en :) Sen har ja ju en sulky till henne, men lite svårt att köra 2 vagnar ensam.

Mina underbara<3





Kommentarer
Sandra säger:

Så söta dom är! :)

2011-02-03 | 09:33:03
Bloggadress: http://luddelitosmamma.blogg.se/
josefine säger:

jag tror det blir super bra med en stå bräda =) det finns säkert dom som tycker det är hemskt för barnen att stå på den men va fasiken man kan ju inte slita ut sig och dra på två vagnar =) man har ju bara två händer så...

2011-02-03 | 12:50:22
Bloggadress: http://jjosefineemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback