Helgen


Mhmm, i fredags kom Daniels systrar hit, såg film & käkade gottigt :) Hur trevligt som helst. Dock blev jag trött runt 23.00 & somnade som vanligt haha.

Lördagen vaknade jag upp & kände att Nej nu behöver vi göra något jag & Daniel, känna oss som vi igen. Så Liam fick åka till sin mormor & Novalii till sin faster över kvällen, jag & Daniel åkte upp & käkade gott & bowlade på Olearys, det va så skönt att få komma ifrån lite & vara sig själv. Fast det va skönt att hämta barnen efteråt med, jag sakna dem redan efter några timmar ;) Vi tackar för barnvakten <3

Får inte glömma att vi fick se Liams leende för första gången i Lördags, så söt så, man smälter varje gång. Våran lilla underbaring.

I söndag åkte familjen in till stan & kollade när lillebror spelade handbollsmatch, efter blev det max & sen willys :) Lagom hemma kommer mamma & plingar på dörren, då har hon glömt mobilen i stan, haha, så jag & liam gjorde henne sällskap in :)

Alla hjärtans dag idag då, en dag som alla andra! Varför ska man ge massor & visa kärlek just idag, gör det varje dag för tusan ;) Nu ska jag fortsätta städa & tvätta här medans Novalii är på dagis, dem har pyjamas party idag, så hon fick gå i pyjamas, & ta med sitt gosedjur haha, gulligt.

Ha en fortsatt bra dag, Puss.

Kommentarer
Madde säger:

haha seth har oxå haft pyjamsas dag på dagis och leksaks dag :)

Dom uppskattar det mer en vad man tror! så söta så!

2011-02-15 | 10:29:47
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/storochliten
Emma säger:

Svar på ditt inlägg.

Vi hade tänkt oss att köpa en volov kombi, vet inte vad för model.Det är Janne som har kollat på bilar, jag bryr mig inte så mycket om det ända är att den ska fungera utan problem och att det är en stor bil.

2011-02-16 | 19:02:11
Bloggadress: http://emmaaaarydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback