Liam


Natten till igår va hemsk. Låg vaken i stort sätt hela natten med Liam, han va ledsen & ville inte äta. Tillslut vart jag så trött, så jag gav honom ersättning, och han somnade direkt. Så igår kväll blev han hysterisk igen & höll på i 3timmar sen gav vi honom ersättning & minifom droppar & natten har varit underbar. Bvc sköterskan hade sina förklaringar till varför han håller på som han gör.. Vi bestämde iallafall att han ska få ersättning på kvällen eller natten beroende på hur han är. det stör inte amningen! Nu väger han 4920 & är 56cm lång :)

Fick väl lite skäll på bvc för att jag inte vilar, vaken hela nätterna, vaken hela dagarna. Men Daniel jobbar natten & sen har jag ju Novalii att ta hand om på dagarna, så det är inte alltid så lätt att hitta luckor till att vila. Dock sa hon att bröstmjölken kunde sina ifall jag inte sköter mig med vila&mat. Så det är väl lite skärpning nu då..

Nu ska jag & Novalii mysa framför BOLIBOMPA :)

Kommentarer
Maria säger:

Jag beundrar verkligen dig som orkar vara själv med din två sötnosar när Daniel jobbar! :)



Tråkigt att Liam är ledsen kvälls/nattetid.. :( Hoppas det blir bättre!

2011-02-10 | 09:33:44
Bloggadress: http://mariakostekivi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback