Måndag


Mamma & Novalii matar änderna, Novalii ville helst äta upp brödet själv ;)




Pappa upp i dagen, eller? Synd bara att bilden blev suddig.



Konstigt att man själv aldrig blir med på bilder, men ja antar att om inte ja skulle va framme med kameran här & där så skulle det väl inte bli några bilder alls ;)

Nu har jag städat här hemma, sköönt att det är gjort. Nu har ja slängt in lasangen i ugnen. Väntar bara på att Daniel & Novalii ska komma hem från dagis. Sen ska Daniel iväg & jobba eftermiddag, så frågan är vad jag & barnen ska hitta på, det märks. Om någon känner för att göra oss sällskap så är det bara slå en pling!

Puss


Kommentarer
Johanna säger:

Va rar bilder. :) Daniel & Liam har ju samma frilla. ;)

Ang kort så är det samma här hemma, man kan tro att jag aldrig är med vid högtider osv eftersom jag aldrig är med på bild. haha... Inte ens på sin egen födelsedag. :P

2011-02-21 | 18:10:03
Bloggadress: http://johannakratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback