Söndag

Och min lilla son är nu 3 veckor gammal <3

Jag har absolut ingen lust alls att blogga. Verkar va fler som tappat lusten!!
Men iallafall. Imorse for jag & Liam in till stan med mammsen, shoppade en tröjja & ett par nya skor som jag kan ge mig ut & promenera i, blev även hårfärg, parfym & lite smått & gått! Novalii va med Daniel. Skulle följt till Daniels syster & firat henne efter stan, men hade sån huvudvärk, så jag & lillkillen åkte hem & vila lite.

Nu sover barnen, jag slappar lite här. Kollar på Sofias änglar, väntar på att solsidan ska börja. Världens bästa serie, haha min humor :)

Mhmm nehe, nu har jag inget mer att skriva. Har inte orkat bytt & skickat ut nytt lösenord ännu, men det märker ni ju. Puss

Kommentarer
Madde säger:

tre veckor redan.. tiden försvinner verkligen iväg!

2011-02-07 | 11:57:31
Bloggadress: http://tusaberhoo.blogg.se/storochliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback