Tidsfördriv..

Liam sover, Daniel sover & Novalii är på dagis, jag passar på att sitta här en stund :)

Att ha 2 barn? Ja man undrar ju va man gjorde när man bara hade 1 barn att ta hand om haha :) Men jag tycker att det funkar bättre än förväntat. Jag har inte alls några problem att ta hand om mina två, även fast Liam skriker sig hes för tillfället, jag hoppas att minifom dropparna hjälper, men han sover nu, så jag tror det :) Novaliis humör går i vågor för tillfället, ena stunden jätte glad sen tvärvänder det & hon bara ligger på golvet & skriker, uh, det är värre att höra på än när Liam håller på, VÄRST är när båda är igång, Oooh. Ingen fröjd för örat då inte. Men jag älskar dem ändå mina små underbara ;) <3

Har nyss gjort pannkaka & mumsat på, tidigt jag vet, men när man går upp kl 06.30 & äter frukost så blir man hungrig såhär dax :)

Tiden går för fort. Tänk så STOR min lilla tjej har blivit.
Här är hon runt 8-9 månader lillsnurpa.



Ne nu ska jag se om lilleman ska ha sig lite mat innan ja knallar ner & hämtar storasyster på dagis :)
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback