Tisdag


Va fort tiden går när man har barn!

Gårdagen, gick till dagis & lämnade Novalii. Sen ut på en långpromenad med Jessica & barnen, efter det hem & ge lillen mat & sen knalla ner till dagis & hämta Novalii. Hem & fixa iordning, ner till gymet & solade, ge lill mat, hem till mamma & lämna Novalii, iväg till Jessica & hämta syskonvagnen, som vi tackar så himla mycket för<3 Sen till mamma igen, hämta Novalii & upp till viberga o handla mat, hem o laga mat, diska, bada barnen, lägga barnen.. Går ja inte ner i vikt utav mitt jäkla springande så är det konstigt.

Under mina dagar så är det kanske 2 saker utav alla jag vill göra som jag hinner med. Resten är saker som måste göras. Jaja, jag kommer nog in i det här bättre snart!

Idag ska jag slöa. Ska bara ner & hämta Novalii vid kl 12! Fast det blir väl full rulle när hon kommer hem antar jag. Och hennes trots ska vi inte tala om, oh jisses vissa dagar är hemska. Tur att Daniel är hemma på dagarna nu i veckan, annars skulle jag falla ihop känner jag. 

Nu ska jag mysa med Liam lite.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback