Uhuu..


Jag har verkligen ingen ork att sitta här. Men ett inlägg får det bli allafall.

Jag har varit vaken med Liam hela natten, tjut & skrik. Härliga tider !! Runt kl 04.30 spyr han ner hela mig & sängen, bara hoppa in i duschen & sen byta lakan i sängen. Då bestämmer sig Novalii för att vakna, kommer fram & gapar macka. Ja då tycker hon att det är dax för frukost. Just då trodde jag att jag skulle bryta ihop, det enda jag ville va att få sova.. Nu sitter jag här & har varit vaken sen dess, och JA jag tycker synd om mig själv..

Skulle ha åkt till busfabriken med Novalii idag, men det blev inte heller av, så det va bara göra iordning henne för dagis. Triiist! Så vad gör man idag då?

Deppdag.



Nu sover min 5,5 kilos klump.. För mig är det ingen ide att ens lägga mig, Novalii kommer hem om 30min.. Hur ska jag ta mig igenom denna dag? Det återstå att se.

Kommentarer
Anonym säger:

uh, då vet jag vad jag har att vänta mig... haha! synd att jag inte har egen bil för då hade jag kunnat kommit och gjort dig sällskap :) hör iaf av mig nästa gång jag ska till finspång så hoppas jag på att få komma och hälsa på! :) <3

2011-02-24 | 12:44:08
Anonym säger:

/// Malin =)

2011-02-24 | 12:44:40
Bloggadress: http://heinefeldt.blogg.se/
Sandra Valfridsson säger:

Fy tusan.. Det låter inget vidare!

Lider med dig....

2011-02-24 | 13:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback