Veckan i bilder..



Behöver jag säga hur mumsig den där semlan va? ;) Sandra kom hit & bjöd på fika på alla hjärtans dag, hade även med paket till Novalii & Liam, som vi tackar jätte mycket för<3 det va nog ett halv år sen vi träffades, så det va trevligt :)



Emmsan va här en sväng med :) Liam fick en jätte söt Nalle utav henne & Janne, tack<3



Lillkillen växer så det knakar :)





Jag har syndat den här veckan va gäller godsakerna, usch. Så nu får jag ingen godisdag imorgon, får hålla mig till nästa fredag. Ikväll ska jag börja träna är det tänkt, det ska bli jätte skönt. Känna att man rör på sig igen, och gå ner i vikt är ett måste. Jag trivs absolut inte med mig själv nu!

Så, en lite uppdatering iallafall. Har inte hunnit med i veckan, har haft besök, sen har Liam haft jätte ont i magen, så jag har varit helt slut efter alla vakna nätter, vi provar med allt, droppar osv. Och jag har även ändrat min kost. Men ja antar att han får samma krångelmage som novalii, det är nog bara att gilla läget, om några månader är det ju över..

Nu ska jag vila. Puss

Kommentarer
malin säger:

han är så galet söt! men uj så fort dom små växer! och vilket långt hår han har lillkillen :D ah, så söt. skönt att komma igång med träning också, man blir ju så mycket piggare och gladare. jag hör av mig nästa gång jag har bil till finspång så kanske man kan få komma och hälsa på!? :) <3

2011-02-17 | 18:04:45
Bloggadress: http://heinefeldt.blogg.se/
Sarah säger:

Gullunge:) Måste träffa er snart, Saknar er<3

2011-02-18 | 14:33:54
Bloggadress: http://sahaaara.blogg.se/
sandra säger:

haha ett halvår sen va det nog inte men bra länge sen :P Nu får det inte ta så lång tid igen innan vi ses har jag bestämt :) saknar o umgås med er <3 Hoppas du gilla kläderna :) Puss

2011-02-21 | 17:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback