1 dag kvar ..


Tröttare än tröttast. Men man kan nog inte vara något annat 1 dag innan beräknat datum. Så inatt hoppas vi att det sätter igång. För nu börjar det tära på oss här hemma, det märks, alla går & surar eller ett annat ord LÄNGTAR..

Igår fick jag en släng av magsjuka trodde jag haha, fyfan! Fick nog spendera en timma på toaletten, men sen gick det över helt plötsligt! Men det sägs ju att magen kan komma i otakt innan förlossning, så jag får väl ta det som någonting bra!

Novalii & jag har vilat en stund nu, hon sover fortfarande, så nu ska jag passa på & göra mat. Det får bli korvstorganoff idag, mums! Novalii gillar det. Efter det ett bad sen massa bus innan pappa kommer hem från jobbet! Sen är han ledig i 2 veckor, det ska bli så himla skönt.

Ne nu vaknade Prinsessan. Dax att ta tag i maten. Ha en fortsatt bra dag.
Puss

Kommentarer
josefine säger:

vi får hålla alla tummar för att det sätter igång snarast =D

2011-01-08 | 17:22:40
Bloggadress: http://jjosefineemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback